onsdag 9 februari 2011

när solen skiner

Emmas dag i bilder:

Började dagen med att jobba. 6-11.30 var mitt pass, förträffligt pass när det är fint väder.


När klockan slog halv 12 tog jag bussen hem och åt en rejäl frukost. Frukost är bland det bästa som finns tycker jag.


Sedan bestämde jag mig för att gå ner till brick lane som ligger ganska så jättenära där vi bor.


Där finns butiker som rocks!


Gick även till Colombia Rd där jag hitta en butik min mamma hade gillat.


Där fanns väggar med tegelkonst, om det nu finns något som heter så.


Såg en cykel. Har cykelcravings. Vill ha en cykel. NU!


Efter att ha strosat rundor så satte jag mig på vårt fik. Ja, vi har ett eget fik. Iallafall vill vi tro att det är vårt.
En bra dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder, vill till affären nu och fiket