söndag 13 mars 2011

fredag i bilder


Fredagen började med att jag och Sofia tog tuben till Victoria. Där ligger teatern som musikalen "Wicked" spelas på. Kommer man dit i tid kan man köpa front-row biljetter för kvällens föreställning till ett billigare pris.


Jag köpte 3 biljetter som överaskning till mamma och Lollo sedan la jag dem i säkert förvar i kylen.


Vid halv 3 fick jag äntligen träffa mina kära!


På "vårt" fik åt vi lunch och drack kaffe. Där berättade jag att vi skulle se musikal på kvällen. Lollo skrek av lycka, sen kom även lyckotårarna.


Efter lite strosande vid Brick Lane gjorde vi oss fina inför kvällen och begav oss mot Victoria. Vi bestämde oss för att ta något att dricka innan teatern på detta stället.


Jag och mamma tog varsitt glas vitt.


Såhär såg det ut på scenen innan det satte igång.


Vi satt verkligen på front row.


Wicked var SÅ himla bra och Lovisa sjöng hela vägen hem.

Inga kommentarer: